Terma & Syarat Urusniaga

Sebarang pertanyaan atau pembelian boleh dibuat melalui :-

~ Email : rumpailautsabah
@yahoo.com

~ SMS/ Call/ Whatsapp/ Viber : 017-385 9187

Pembayaran boleh dibuat menerusi online, cash diposit atau kaunter ke account saya

(acc no : Maybank 1122 6802 4625, CIMB 1434 000 5029 207 Rosnida Ahmad)



There was an error in this gadget

DIVA STEAM SAUNA


Diva Steam Sauna

Free Gift : Seperti dinyatakan dlm gambar
3 years warranty
FREE Delivery ( Semenanjung )

1. Bersauna selama 15 minit mampu membakar 400-600 kalori.
2. Aerobics & berenang selama 30 minit membakar 400 kalori
3. Berbasikal selama 30 minit membakar 250 – 500 kalori
4. Jogging selama 30 minit membakar 300 kalori

CARA2 BERSAUNA
Digalakkan meminum air masak / mineral sebelum bersauna ini kerana anda akan berpeluh dengan banyak dengan bersauna.

Masukkan air pada tahap Medium atau separuh penuh.
Kemudian masukkan 1 uncang herba sauna. ( 1 uncang boleh digunakan sehingga 3 kali sauna, selepas sauna keringkan).

Digalakkan untuk alaskan bahagian bawah sauna dengan tuala/kain sebelum meletak kerusi untuk mengekalkan kebersihan sauna disamping itu juga melindungi sauna daripada koyak.

Kendalikan periuk dengan cermat (periuk bukan heavy duty)
Setkan masa pada periuk/ steam boiler selama 30 minit atau 40 minit kemudian tunggu sehingga wap panas memenuhi sauna tent (lebih kurang 3-5 minit). (Untuk periuk yg mempunyai suhu boleh laras, laraskan suhu ke tahap Medium)

Masuk ke dalam sauna tent dengan berhati-hati. Jika semasa bersauna anda merasa terlalu panas, buka zip di bahagian depan anda untuk membolehkan wap panas keluar.

Biarkan periuk sejuk sehingga 30-40 minit sebelum orang seterusnya hendak bersauna.
Jangan tekan masa 60 minit untuk mengelakkan periuk terlalu panas.

Pastikan air ditambah sebelum memulakan sauna bagi mengelakan kerosakan pada periuk / steam boiler Buka zip dengan berhati-hati untuk mengelakkan zip rosak.

Selesai bersauna, bersihkan periuk dengan menggunakan tuala bersih & buka zip untuk keringkan sauna.
Amalkan bersauna 3-4 kali seminggu untuk menurunkan berat badan.

Tidak digalakan bersauna hampir setiap hari kerana kehilangan air / cecair dalam badan terlalu banyak boleh menyebabkan hidrasi
Penggunaan ketika kekenyangan adalah tidak digalakkan, memandangkan badan kita pada ketika yang sama juga menggunakan banyak tenaga untuk sistem penghadaman.